Prylar 2 uppföljning

 Fick en undran vad man använde den här burken till.

Jag är lite okunning i hur man svarar på frågor mm runt det här bloggandet så jag slänger in
en kommentar så här.

Dom här burkarna stod ofta i badrummen eller på flickornas sminkbord.

Där kunda man ha lite allt möjligt typ hårband, klämmor, och andra fräcka grejor.

Jag kommer inte ihåg att nägra killar hade sån i alla fall.

The StarChief
Clinen
2010-03-13 @ 13:07:07
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Aaah, intressant. Alltid kul att å lära sig något nytt.



(När jag svarar på era kommentarer så gör jag det genom att lägga till en egen kommentar under samma inlägg som ni ställt frågan)



/C

Felix
2010-03-13 @ 16:09:34

I 50.tals boken du fick av mig är det en beskrivning på hur man tillverkar en plastbandsburk. Så det ska jag testa=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0