Prylar 2 "Fräck Burk"

Ett sent inlägg innan det är dags att knoppa in.

Den här bilden tog jag på en marknad i somras på en sådan där platbandsburk som jag kommer ihåg
mängder av när jag var mindre.



Det går att köpa plastband idag och jag har sett flera som köper gamla lampor och ställningar
och klär om. Ibland kan det vara svårt att se om dom är gamla eller nygjorda.
Clinen
2010-03-13 @ 10:19:11
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Tack för besöket i min blogg! (Svar finns där nu)



Vad änvänder man en sådan "burk" till egentligen? Det har jag inte begripit. /C




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0