Uppföljning Prylar 3



Storyn runt den randiga korgen var ju ganska kul egentligen.

När jag kom in genom dörren till loppisbutiken så är det ju tjyvtjokt med människor som vanligt
och jag brukar alltid pusta en stund för det är alltid jobbigt när man skall leta efter saker vill man i lugn och ro
gå runt och slippa knuffas o trängas.

Nå i alla fall när jag så tagit ett steg innanför dörren så efter 15 sekunder överblick så ser jag denna fräna korg
i handen på en tjej i mängden, hon hade även hittat en fräck lampa.
Jag blev genast lite syrak för den had ju jag velat hitta.

När jag så hittat min glas, gått igenom korglådan och ställde mig i kön ser jag samma tjej stå framme vid kassan och synar en vas som hon också hittat.
Jag kollar på disken och där ligger bara den där lampan hon hade innan, men ingen korg.
Undrar om hon har den i sin väska, men det verkar inte som hon betalt ännu.

Jag går ur kön och börjar flukta runt på hyllorna igen då ser jag korgen stå på en hylla där dom sätter
lite typ samlar saker. Hon hade ratat korgen, så då tog jag den istället.

Lite flyt va.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0