En fräck bild och lite backspegel.

Jag fick den här bilden via Mail av Patrik, jag bara måste ta med den.



Jan & Dean sjöng i låten Surf City, two gilrls for every boy, köp en Dodge och du får skuffen
full med brudar det är nästan snudd på att jag antingen överger pontiac eller fyller skuffen
själv med brudar.
Surf City har fram till nu varit ett riktmärke meeeen.

Jag har haft en brud i skuffen det var när vi brukade kampa förr så sov jag och frugan
i skuffen på pontiac 58:an.

Kommer ihåg en morgon vid statoil macken ca 1 mil innan Jönköping där vi brukade mellanlanda på
väg mot Power meet. Som vanlig slaggade vi i skuffen på Pontiacen och vaknade av ett jädrans
kacklande utanför. det pratades och skramlade med bestick och dylik och klockan kan väl ha
varit runt 8 snåret.

Till sist fick jag nog och satte mig upp och fläkte upp bakluckan, då satt två familjer som dukat upp
frukostborden precis bak bilen och 8 perssoner såg ut som dom sett skräcken från svarta lagunen.
Jag blängde på gruppen under några sekunder lade mig ner igen och drog igen luckan.

Jag lovar jag kunde höra en knappnål falla mellan viskningarna om att " Dom sover i koferten"

Tacj För bilden P

Clinen
2010-05-06 @ 09:37:58
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Hahahaha, jag hade nog blivit rädd och undrat om jag var den familjen :P Måste varit en syn alltså! =)

the StarChief
2010-05-06 @ 23:15:52
URL: http://starchief.blogg.se/

Ja dom pratar säkert om det vid fikabordet än idag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0