En Jädrans fräck Bil del1

Så var det kväll och jag tänkte dra mig tillbaka med filmen Plutonen
och slappna av.
Men innan dess ett litet inlägg.

Under en tur i mellanvästern dök jag på det här stället
som sålde lite bilar och delar och här stod en verkligt cool bil.
Om inte det så förbaskat ovanlig.



En sk kompakt modell från 60-talet från American Motors.



En Rambler Ambasador stationsvagn. vilken härlig färg.
Glömde tyvärr fråga vad den skulle kosta.
Bra kråm och fräcka navkapslar.



Den enda rosten. Notera den rostfria plåten som är en förlängning på
kofångaren.



Rejäl plats för att öppna bakluckan krävdes.

Imorgon skall ni få se den snygga inredningen.

Ha det
Larsson
2010-05-25 @ 06:20:06
URL: http://larsson-larssons.blogspot.com/

"Härlig färg" var ordet! Dessutom en stationsvagn - vill ha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0