Nost 54 "Vas ny eller ?"

Idag svängde jag bort till loppisaffären istället för att käka lunch, den öppnar nämligen
kl 13:00 på onsdagar.
Då kom jag på varför jag slutade frekeventera loppisar runt om här i trakten.

Alla dessa personer som hänger på låset och som inte skyr några medel, dom skall bara
in och helst först, precis som på loppisarna häromkring folk springer när både folk å fä.
Det klarar jag inte av längre.

I den här loppisbutiken ligger liksom en litet rum direkt till höger när man kommer in
där är alla finare glas, vasar o annat står och naturligtvis skulle alla in dit.
Rummet rymmer bara 3 personer men vips så var här fullt och det var bara tomatsåsen som
fattades för att göra sardinkänslan komplett.

Jag fiskade upp en kul vas från golvet som jag sett genom fönstret som jag tyckte hade en gammal
look men jag vet faktist inte om den är nytillverkad eller... Hoppas någon av alla er andra kunniga
bloggvänner kan hjälpa mig.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0