Power meet 2009

Snart är det dags för Power Meet.
Nu är det Power meet i varje hörna och man börjar med nostalgisk känsla minnas den tid då det
var en spännande väntan varje år var årets meet skulle vara.

Här kommer lite bilder från förra årets träff i Hässleholm för att bygga upp lite stämning.



Danska besökare med måsvinge Cheva och retrokjol.



En något Elvis inspirerad husvagn bland försäljarna.



Åsso dom här bilsofforna hmm jag har faktist ämnen liggande till 2 58 pontiac soffor.
Det är kanske dags att bygga dom snart.



Snygg soffa och Indian motorcyckel huvud.



Vad har den här snyggingen i handen ...........



En rosa korg. den skulle jag vilja ha, ja kanske inte så jag menar att ja ni vet



Brudar med stil nästan lika snyggt som en gammal bil.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0