Bilkyrkogården: 58 DeSoto

När jag ser dom här härliga Chrysler produkterna som stod på en skrot i
South Dakota ångrar jag mig så in i vassen att jag inte köpte loss dom
och skickade hem dom eller plockade av allt det fina kråmet.

Lätt att vara efterklok som vanligt.



Chrysler New Yorker Town & Country 61 utan en rostfläck.



Kanonfin inredning, kanon kråm, ingen rost och några hundra dollar i pris
suck, suck, suck.
När jag hade lite tid över förr gjorde jag sådana här små pratbubblor i fotoalbummet
och den lilla snubben som pratade, körde bil och en massa trix.

 DeSoto 1958
Clinen
2010-11-05 @ 10:16:19
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Hahaha, coola gubbar! =)

Valter B Kraislör
2010-11-05 @ 15:42:17

..Ja Desoton skulle du tagit hem!!! Sjukt snygg vagn! . Så kunde du lekt serifiguren Ernie , du liknar ju han lite!!!!.. HAHA!!...LOL!!

Morgan
2010-11-06 @ 07:42:19

Kanonbilder! var ligger skroten, eller är det väldigt gamla foton? intresserad!

The StarChief
2010-11-06 @ 17:45:53
URL: http://starchief.blogg.se/

Ja du Morgan bilderna är tyvärr gamla och bilarna är säkert borta eller plockade.

Jag tänkte jag skall åka dit igen nästa år.

Morgan
2010-11-19 @ 22:13:11

Hör gärna av dig, jag är lite tokig i mopar 57-59 LOL Mvh Morgan johansson Gudhem




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0