Julpynt från 50-talet

Jaha då börjar julen smyga sig på och alla dom mysiga julprylarna
skall fram.

Här ett par fräcka adventstakar.



En heeederlig Philips stake modell 52 med orginalkartong och jag som bara
ääääälskar orginalkartonger.

Här är en annan av mina favoriter



Dom här långa ljusen är lite luriga då det kan vara besvärligt att att hitta samma
sort och ibland får man byta en hel radänga.

Japp den observante ser att ett ljus är svart och ljusjakten får börja.

Sitter just nu och kopplar av med sega råttor och "Kontorsliv" En bra film från 1959.
Clinen
2010-11-22 @ 23:53:22
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Själv var jag dum och tvekade på en ljusstake med teak och koppar idag. 150 kronor ville han ha och just i det ögonblicket kände jag mig snål. I efterhand ångrar jag mig fruktansvärt mycket!

The StarChief
2010-11-23 @ 23:26:55
URL: http://starchief.blogg.se/

C: Hur många såna kul grejor eller annat har man inte lämnat kvar pga att man blir lie småsnål men ibland har man inte pengar så är det bara.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0