Dagens fynd

Jobbat på garaget idag men tog en liten paus och kollade in vår nybyggda
sport och evenemangsarena samt vår vanliga lördagsrunda hos antik affärerna
som slutade med några nya fynd.



Ett fräckt teakfat.



Vad kan gömma sig i den här lite smutsiga väskan.



Jo en fräck räknemaskin i två tons blå färg.
Skall bli kul att kolla om den funkar, hmm svårt att hitta en pappersrulle.

Köpte en fräck lampa oxå som jag lade undan förra lördagen får se om jag får
med den på bild imorgon.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0