Dagens Nostalgi Fynd

På vägen hem stannade jag till i loppisaffären för att kolla om jag kunde hitta
en fräck ram för en liten kul tavla som vi tänkte ha i köket.

Hittade den här fräcka tavlan från 50-talet med sin fräcka 50-talsram
.



Kul motiv och lite typiskt 50-tal, det var väldigt inne med lite exotiska människor på
tavlor och på små figurer mm.
Tyvärr var ramen lite för stor så det är bara att leta vidare.

I elektronikskrotbingen på jobbet hittade jag den här fräcka svanhalslampan
den här modellen kom på 50 talet och finns nog fortfarande kvar.
Den här är nog en 60-talare.



När jag kom hem från jobbat hade min fru satt upp alla Hahlloooweeeen prylarna
i huset, döskallar, skelett, pumpor mm Så på söndag sättar jag upp utespöken
och lite annat krafs. Får se om jag drabbar er med lite bilder.

Håll koll på nästa inlägg ikväll från bilkyrkogården




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0