Några fynd

Köpte dom här kul Skedarna på tradera. Det är nästan asken som smäller högst



Sen var jag i loppisaffären igår och hittade några andra kul grejor.



En härligt röd lampskärm med tygtrådar kommer alltid till användning och några kul
ljus stakar kan man aldrig få nog av. Tyvärr hade någon köpt en av paret med den
trekantiga foten
Slipsen däremot är nog inte så gammal men den passar ju till The StarChief

Clinen
2010-10-08 @ 13:04:00
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Jag har tittat på de små ljusstakarna med ringarna flera gånger. Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa ett par eller inte. =) Det var en läcker skärm.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0