PLAYBOY 1958

Nu är det snart dags att avslöja tävlingen vad den lilla prylen är,
jag har fått in många svar många har lyckats få till vad det är och imorgon
kommer upplösningen och vem vinnaren är.



Jag håller på att gräva mig in på mitt kontor och fösöker städa
(hmm låter som jag gör dett ofta) det jobbiga med det är att det tar sån jäkla tid
för rätt var det är så hittar man en gammal tidning eller nåt annat kul och så fastnar
man och börjar läsa eller kolla nån pryl.



På någon USA resa hittade jag den här i något tidningstånd på någon marknad.
PLAYBOY february 1958, och vad som tilldrog sig inköpsbeslutet var naturligvis
att tidningen innehåller bilder på en av mina favoriter Jayne Mansfield.


Mer naket än så här behövs inte det är vackert.
Vår yngst tös har MaryJayne som andra namn kan vara en koppling.

Men det var inte dessa bilder som fick mig att dra på smilbanden idag det var
den här.



Den här snubben skall ut på skid tur och langar in en hel jäkla låda med whiskey
här snackar vi 12-15 flarror.
Annonsen säger att kunniga människor köper lådvis, det innebär att jag är kunnig
för jag köper punch lådvis.

Den som först inkommer med rätt bil vinner en öl I starChief Saloon.




Patrik, lincolncadillac på youtube
2010-10-13 @ 00:44:02

HAHA!!..Elementärt min käre Elofsson........1958 Edsel stationsvagn Roundup eller Villager som modell namn-- Bermuda hette den med fejk trä på sidan!!........Om du nu inte menade Whiskey märket förståss.. samma logga som på bilmärket..

Grandprix63
2010-10-13 @ 06:49:36
URL: http://grandprix63.blogspot.com/

Den whiskydrickande skidåkaren åker en '58 Edsel Bermuda.

Rockabilly Nicke
2010-10-13 @ 14:48:21
URL: http://www.wilmerxsc.se

Ford Edsel Wagon 1958 chansar denna Buick man på.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0