1957 Köp En Kikare

På fredagskvällarna blir man alltid så förbållt trött, men idag hade jag ändå planerat
att jobba lite ute men vädret satte stopp så jag tänkte att då kan jag ta det lite lugnt.
Men i schemat låg att transportera barn hit och dit i stället, så det blev ändå jobb.

Många av 50-talets annonsering innehåller snygga flickor på ett eller annat sätt
och när jag hittade den här roliga annonsen så är det ju helt naturligt......

.......Om man köper en ny kikare 1957 är det ju naturligtvis för att spana på brudarna och
det var inget man skämdes för att visa heller.
Sen att man kunde spana i andra fåglar oxå var väl en bisak.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0