50 tals bilar med Cubastil.

Det fins ett annat fränt ställe som påminner om Cuba och det är Sri Lanka.
Fast då med övervikt på Europeiska bilar.
När jag var där 1986 så fans det massor av 50-60 talsbilar på gatorna, och här
kommer det första inlägget därifrån och jag kommer att peta in fler lite då och då.



Ford Consul med frän gangsterkeps, hoppas ni kan hjälpa mig med årtalen.



När man väl plåtat bilarna for dom fram och skulle ha betalt för att man plåtat
deras bil hmmm.
Orsaken till att man åkte omkring i dessa gamla bilar var att vägarna var
så dåliga så nya bilar skramlade isönder, de ni.



Den mesta taxibilen var annars dom här 3 hjuliga sakerna nägra polare
till mig var nog 6 i en sån.
Annars var det Vauxhallen eller kanske det är en annan consul, som tilldrog
sig mitt intresse.
Notera ett varselljus och gangsterkeps.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0