Lill-Babs 1964 del II

Hej Bloggvänner idag får ni två kul inlägg dels den här snygga bilden på Lill-Babs,
att jag tycker den är snygg kanske beor på att jag är helsålld på snygga skor med hög
klack. Snygg dräkt är inte fel heller.
Ni som gillar hennes musik kan gärna använda länken til GP63 bloggs Lill-Babs
låtar.

Ni som tror att jag glömt er som gillar bilder från Bilkykogårdarna kan pusta ut jag
gör även ett inlägg med några bilder från ovan nämnda.



Lill-babs och Simon fortsätter att hålla i tävling om lång och kort.

http://www.youtube.com/view_play_list?p=CF501982E1A7E37D

eon
2010-09-30 @ 13:31:03

Lill-Babs vacker och sexig som alltid. Härlig kropp i profil. Men är inte Simon påfallande mager? Jag mindes honom som tjockare.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0