Räddad Pontiac Från skroten.




Den här StarChief,en räddade jag från skroten och den kommer från Wyoming
och south Dakota. Den har nu åkt ur mitt bilförråd i väntat på att jag kan få dit
den igen.
Idag var det en härlig varm dag och när jag lade kinden mot det varma taket och
kände på den lite matta lacken och slöt ögonen så kändes det som jag var tillbaka
i USA på en skrot i dom norra delarna av amerika.



Idag har jag varit betongarbetare och gjutit en sockel framför en av öppningarna i
förrådet och ni som undrar vad det är för bil så, jovist är det ChiefTain safarin som åkt
in i igen. Jag blev svag igen och förnyade inte annonsen den får vara kvar ett tag till.
Svårt att göra av med en kompis.

Imorgon skall jag vara rörmokare och byta en trsaig kran i källaren innan det hoppas
jag få in bilen ovan bredvid denna safari, sen skall här byggas en sockel till.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0