Tidlöst 50-tal?

Min fru har länge gått och pratat om att hon vill ha ett solur.

Så när det här snygga soluret från troligt 50-tal dök upp på en auktion så
slog jag till. Nu skall vi äntligen kunna se vad klockan är när man är ute och jobbar
.



va.... moln och regn. ähh vem f-n bryr sig om tiden när det är dåligt väder

Nu orkar jag inte skyffla mer sten och sand i cementblandaren, så det blir paus resten
av dan. Hmm jag tror jag börjar växa ifrån sandlekarna, ryggen protesterar.

Innan jag lägger mig i natt lägger jag in lite reklam om kommande rocka-billy
evenmang.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0