Antik Runda alá 50-tal

Jaha vad hände då med vår bil igår ?, jo båda banden som håller bensin-
tanken uppe lossade och skrapade i asfalten.
Så idag var det iväg till Biltema för att handla metallband och tillverka nya,
suck jag som skulle byta bromsar på den andra Volvon idag, nu får det vänta
till imorgon.

För jag ville ju inte avstå från en tur i solen ner till vår Antik Källare.
här kommer lite bilder därifrån.



Vass golvlampa med plastband, trolvis ombandad.



Mer fräcka prylar.



Ett hivigt fat och ett par käcka lampor.



En av alla hyllor med fina prylar.Bl, a Gröna Anna.

Imorgon får ni fortsättningen bl, a en massa Uppsala Ekeby prylar,
och var det då något som fastnade på våra kardborrekläder?

Jodå, en såskanna till vår karott.



Och en härlig gardin från 50-talet.



På tal om 50-tal, imorgon lovar jag ett par härliga bilder från bilkyrkogårdarna
och blogg-kolegan Eli skall sälja sin lägenhet som har en härlig 50-tals atmosfär,
tänkte ni skall få en bild imon så det blir rilktigt spännade.

Ha en bra kväll
The StarChief



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0