HSB Idyll vid RIKSETTAN,

Riksväg 1 har t,o,m en egen FanClub vag jag fått för mig
och om man körde den genom MJÖLBY i början på 50-talet
så kunde man se den här idyllen.

Ensamma barn i sandlådan och inte en vuxen så långt ögat kan
se hmmm.
Kvarteret  Magistern, Rektorn mfl.
Någon läsare som bor där idag kanske ?

Nu skall jag till goda vänner en sväng, hoppas ni får en bra kväll.

"Bunkie" Knudsen
2011-04-01 @ 19:07:32

..Jasså! inga lustigheter idag den 1 april!!??..

"Pontiac återuppstår och får V8 och mintgröna fenor och targa-luckor och en stor "eldfågel" på huven" eller nåt?.. "CD-skivan förbjuds, endast vinyl tillåtet"... Män med skägg parkerar gratis i centrala Kristianstad dag före Julafton hela sommaren"




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0