Glas o Tapeter

Hekteisk torsdag med möte och sen kväll.
Vår 740 visar oxå en del sura miner och startar bara när den sälv vill
(eller när min fru provar).

Tyvärr har ännu en Svensk Rocklegend åkt till Rockens himmel.
Förra veckan var det Rock Ragge idag var det "Burken" mannen som gav
låten Hey Baberibba ett ansikte, RIP.
Och jag kommer ihåg hur man hoppade på bänkarna i folkparkerna till Rock
Folket.

Hittade ett kul fat idag som jag tänkte ha godis i, kommentaren var att det
var för litet, det beror på hur ofta man fyller på eller ....



I min jakt på fräna tapeter lånade jag hem en packe från färgaffären.



Men jag hittade ingen som direkt föll mig i smaken, så det får bli fortsatt söka.

Clinen
2011-04-08 @ 07:53:15
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Här har du kanske något som kan falla dig i smaken ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0