Allt Går Att Sälja med Reklam

Nylonstrumpor var en höjdare efter kriget och man tog till en hel del häftiga trick för att sälja.
Undrar om denna jättemodell fins kvar idag.



Annars tycker jag en hederlig bilannons från 58 smäller lika högt.
Här en av mina absoluta favoriter, En pontiac starchief Custom safari. så snyggt att man blir tårögd.



Clinen
2011-08-21 @ 09:47:27
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Snygga bilder! =)

lincolncadillac
2011-08-21 @ 12:27:45

Jo den e snygg..Pontiacen alltså!...synd att dom inte kom på att man kunde ha 2 och 4 dr ht på stationsvagnar, som Olds,Mercury mfl..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0