Fräck behållare och Isskrapa !+!,,?1

Det blir sena kvällar nu när man börjat jobba och skall försöka snickra medan det är ljust, sen är man som en urvriden tvättsvamp och bara ramlar i säng.
Hinner bara snabbkolla lite på er andra bloggare och knappt skriva nåra kommentarer.

Jag var på party i Lördags och fick med mig ett par verkligt härliga prylar hem.



En plåtburk för Henrys tändvätska som olyckligt tog slut under kvällen men den kan jag fylla på efter hand istället för tråkiga plastflaskor.
En is-skrapa med BP logga måste väl vara sommarens bästa present.



Notera att man kan köpa Henrys grillbälg måste vara bättre än luftmadrasspumpen jag använder.

Walle
2011-08-13 @ 00:49:27

Vad ska du med den till. du gillade ju inte BP kommer jag ihåg att du sa en gång??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0