Veckans fynd

Veckan har varit slim med att hitta något i loppisbodarna så idag åkte jag till i en Byloppis i grannbyn.
Jag gjorde en liten paus i mitt fönsterbyggande och körde dit.
Först fick jag betala perkeringsavgift vilket retar mig till max även om det går till idrottföreningen så är jag alergisk mot parkeringavgifter på en loppis där allt är till skänks. Jag hade gärna gett dom pengarna i ett lotteristånd eller annat men inte för parkering.

Fy för sören vad folk där var, jag landade 10 min efter öppning och redan hade folk samlat ihop alla godbitarna i olika högar lite här och där. Hur tusan han dom.
Och framför alla stånden var det tredubbla led med människor som knuffas och trängs i jakten på något fynd jag tog sats hoppade rätt upp i luften och lyckades landa framför julprylarna så jag fick med men lite stake och en grädflaska.

Efter att jag försökt köpa ett vagnshjul för en hundring som dom begärde två för åkte jag hem utan hjul, orkade helt enkelt inte med.  Här kommer i alla fall veckans loppis skörd.



En Påse pappiljotter med härliga färger tillsammans med dagens fynd.
Ljusstaken såld på EPA för 3.25 och jag gav 5 idag lagom prisökning.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0