Julklappar

Jag hoppas alla fick någon bra julklapp, själv fick jag en härlig skjorta, en tröja samt en parfym.

När jag fick en AXE roll On för några år sedan så skickade jag in till Pluss om världens bluff produkt, trots att jag hade AXE varje dag var det inte en ända brud som klängde på mig trots reklamen där alla hängde som ollonborrar på den AXE behandlade killen. Skitprodukt!

Men i år fick jag en härlig parfym istället så nu skall vi se om det blir bättre reaktioner.



Teknik För Alla 1957. För 54 år sedan önskade man kanske en bil i sitt paket.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0