50-Tal: Camping med Ford 58

I den här MECHANIX ILLUSTRATED från 1958 har man utvecklat Campinglivet
med Ford,s Herrgårdvagnar. Ford Country S 1957

Här på framsidan ser vi hur bra man kan ha det med huset på taket,
hmmm gäller noga att packa ihop det innan man kör annars packar det
nog ihop sig själv.



Men till 58 hade man verkligen utvecklat sig kolla bara bilden längst ner på
nästa blad, svåååååårslaget.



lincolncadillac
2011-02-21 @ 22:49:33

..HAHA!! Verkar bökigt o besvärligt o rigga upp allt det där,,, tror jag föredrar ett hotell istället!!

Clinen
2011-02-21 @ 23:23:23
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Jag har en tidning till dig. Jag har bara inte fått tummen ur (piiip) och köpt ett tillräckligt stort kuvert till den. Måste komma ihåg det! =)

The StarChief
2011-02-21 @ 23:36:56
URL: http://starchief.blogg.se/

C: Låter spännade annars kan du ta med den om ni kommer förbi




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0