EUREKA DAMMSUGARE 1956

EUREKA är ett ord man utbrister när man blir riktigt glad!

Undrar om det var det som den här dammsugartillverkaren tänkte på när han
skapade denna härliga sugare. Redan 1865 Togs patent på dammsugare men
jag vet inte riktigt när EUREKA Började, men dom tillverkar fortfarande dammsugare.

Här i alla fall en från 1956.
Men kolla även in rummet runt om och den snygga dräkten på dammsuagrinnan
mmmmm, nästan så jag skulle vilja vara ett dammkorn ...  oups.



Nästkommande bilder talar för sig själv.






Ja vad skall man säga, EUREKA !!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0