Kuddreklam från 1956

Idag gick jag upp ovanligt tidigt för jag skulle på tippen och då ville
den fullproppade volvon inte starta. Otroligt.
Men efter 30 minuters provande och överösande av snälla ord så gick den igång
insprutning är inte min grej.

Tur att jag inte har den här kudden för då hade jag nog inte kommit upp.



Clinen
2011-01-30 @ 11:15:53
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Åh, vad mysigt det såg ut. Nu blev jag sugen på att gå och lägga mig igen. Men det är kanske helt okej? Det är ju trots allt söndag :P

Helén
2011-01-30 @ 12:20:24

vad då djupfryst jäst gummimjölk?

The StarChief
2011-01-30 @ 14:35:42
URL: http://starchief.blogg.se/

Jäst gummimjölk är vad man kallade dom gamla skumgummimadresserna och kuddarna för.

Inte att förväxla skumplast madrasser som är lättare

och är det som finns idag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0