Sollampa Från 1959

Idag lyste solen och jag skulle byta plats på bilen som jag renoverar och
bilen som ståt bakom för nu skall det slipas och motorn skall lyftas ur
och det skall göras närmast portarna.

Natuligtvis passade jag på att köra en runda med  SuperChiefen.



Det är inte denna, detta är StarChiefen som skall renoveras.
Hur kom det sig att det var sol idag då. 

JO jag var så trött på det här trista vädret så jag gick ner i källaren
och hämtade upp den här prylen.



Ser ut som en hårtork.



Men det är en sol-lampa från 1959 med timer.



OSRAM ULTRA VITALUX både med ultraviolett och Infrarött ljus låter
som att man får solbränna på några sekunder.



Baroomm så var det sol över hela byn.
Jag vågar inte prova hmm kanske kan hitta nån frivillig.

Clinen
2011-01-31 @ 10:43:48
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Hahaha, hitta någon frivillig. Klart du kan testa det i 5 sekunder :P En fräck grej ju. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0