..... WK Möbler 1958 del 2

Här kommer del 2 på dom härliga WK möblerna och dagens anda inlägg
missa inte lösningen på frågan.



Väggen bak TV,n är klädd med fanerväv av afrikanska valnöt och från taket
hänger en stringfisk av Dansk modell.
Min fru fick för sig att någon ritat av fisken på framsidan av tidningen
och trots min protester for hon på den med ett suddegummi och gnuggade.

Så idag fick jag ännu en klump i halsen och det var inte av glädje, så
nu pratar jag inte med min fru.



Barnkammaren härlig spjälsäng och andra coola prylar.

En absolut vrålsvår fråga är..... Känner någon igen huset man ser genom rutan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0