En Dag med jobb och Lite Retro

Ordet Retro Dyker ju upp i varenda hörna och tidning nu för tiden, det
är nästan så att det börjar bli lite för bra.

Idag har jag jobbat på mitt Western projekt och det blev sent innan jag lade hammaren
att vila för natten.
Men till lunch blev det hederliga Cornflakes med fil, så där när filen svider lite på
tungan som man kommer ihåg från när man var liten.
Serverat i BIMBO från Rörstrand.
En ostamacka med hemmaodlad gurka är inte fy skam.



Till middag blev det skinklåda med ris oxå i BIMBONS tecken så det får bli dagens
inlägg. Tänk att det blir godare med gammalt porslin.



Linda
2011-07-18 @ 09:53:32
URL: http://porslinan.blogspot.com

Allt smakar verkligen bättre om det serveras på retroporslin, särskilt på Bimbo! Och en hederlig ostamacka sitter alltid fint! :)

The StarChief
2011-07-18 @ 10:27:57
URL: http://starchief.blogg.se/

Linda: Ja visst är det så märkligt va.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0