Klädreklam i min Smak, Filmtips

Alltid när jag varit en Runda på High Chaparral så blir jag bara så såld på western att allt annat käns trist, det var väl därför jag hoppade över samlarmarknaden igår och jobbade på mitt Western Fort istället.

Idag tänkte jag hitta något roligt i nån gammal tidning och plockade fram en SAXON från 1964 och när jag vände på tidningen kunde jag bara skratta.

Framsidan visar en av våra kända skådisar Signe Hasso



Så till baksidan



Lite typiskt va när man är i en Western stream. BORÅS klädreklam från 1964  occ från företaget CELLBES.

FILMTIPS:  Tisdag SVT kl 13:00 Kan Jag låna din fru från 1959
eli
2011-07-27 @ 20:53:18
URL: http://femtiotalsjakten.blogg.se/

Kul med "jättepopulär dress i amerkansk stil" :-) Vad är det för fort, har missat en del inlägg, håller du på att bygga ett fort?

The StarChief
2011-07-27 @ 22:15:15
URL: http://starchief.blogg.se/

På baksidan av vårt hus där jag har min Saloon försöker jag skapa en western atmosfär.

Innan påminde det lite om ett Fort och fick då namnet Fort Wayne,nu har det bytt lite skepnad men det heter fortfarande Fort Wayne.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0