Nostalgia Samlarmarknad Ronneby

Jaha då var Nostalgia över för den här gången och massor med kul saker i
minneslådan.
Först när min fru väckte mig i morse trodde jag att jag skulle till jobbet, puh

Det första vi anföll när vi kommit fram var samlar och bildels marknaden,
det är ju där man kan hitta några godbitar.



BRATLIE SKISMÖRING:  Norsk Skidvalla köpte vi inte....



Inte några BP Kepsar heller............



Skivspelare och stringkorgar lockade men det blev följande inköp...



Ett par glas till mina dimljus där jag har ett sprucket glas.



Ett halvdussin med nästan nya bestick.



En skivpärm för singlar och EP skivor.



Dagens höjdpunkt en mjölk hämtarkorg med 3 fina flaskor i.
En dag kommer vi att behöva dom här igen.

Annars var det dåligt med bildelar.

Imorgon kommer mer bilder och en jättesvår retrofråga.




eli
2011-07-04 @ 17:08:25
URL: http://femtiotalsjakten.blogg.se/

Kunde du låta bli att köpa singelalbumet och mjölkhämtaren? :-)

The StarChief
2011-07-04 @ 18:28:22
URL: http://starchief.blogg.se/

Nej dom är med hem, och jag skall hälla mjölk på dom

och ha i kylen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0