Senaste Köp med lite strul

Häromkvällen satt jag och sökte på Kullmannen på nätet och spårade skådisarna och vad som hänt med dom. Jag upptäckte att några som oxå var med i kråkguldet även varit med i en Serie från 70-talet som hette STORA SKÄLVAN.

Jag gick så in på C-DON för att se om dom hade den. jojomensan det hade dom och när jag ändå var inne så kollade jag om dom hade några andra filmer av intresse och japp det blev några till.

Problemet blev när jag rörde till beställningarna och tryckte lite här och där och plötsligt hade jag beställt 6 omgångar filmer så här damp det ner paket i parti och minut.
Men här är dom filmer jag köpte.



SKÄLVAN var inte vad jag väntat, Westernfilmen från 1968 (som jag har sett innan) är kanon.
Marlin filmerna har jag sett How To Marry a Millionarie som har sanslöst fina kläder på skådisarna.
Den andra har jag inte sett ännu.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0