50-Tals Musik Från Sverige

En anna tragedi som oxå upptäcktes förutom min tappade telefon som
ännu ingen lämnat in var att mössen ätit ett antal hål i våran pool.
Så ikväll har jag förutom att förbereda vår nya volvo för morgonens
pärs hos besktningen lappat poolen med inköpt lagnings kit.

På den gamla goda tiden när man köpte skivor satt man alltid och fluktade
på skivomslaget under tiden man spisade.
Det var inte hela böcker som man kan få i Vissa CD som idag men man var
helnöjd ändå.

Här kommer ett gäng härliga omslag på singlarna from the good old days.



En härlig Frankestain rock



Staffan Broms ser inte ut som skönheten på omslaget.



LG med skelett



Vicka flådiga kavajer.




Jaha Bibi John variant av Jeani Come latley blev leka med elden en höjdare.

Glöm inte kolla in Nickes kommentarer om mackarna i Tyringe

Larsson
2011-06-08 @ 22:56:51
URL: http://larsson-larssons.blogspot.com/

Kan den vita Mercedes vara den med tyskt reg.nummer SE-X 666?

AL
2011-06-09 @ 08:18:54
URL: http://skyndafynda.blogspot.com

Ååå, singlar. Jättefina. Omslagen var snyggare förr. Skivomslag skulle jag lätt kunnna börja samla på bara för deras omslag. Men jag försöker begränsa mig. Just nu i alla fall.

Raggmunk
2011-06-09 @ 18:11:04
URL: http://raggmunkoflask.blogspot.com/

Sköna plattor. Gunnar Kinch´s finns i min lilla samling oxå, Störtskön Bop-a-lena version! :)

Anonym
2011-06-09 @ 22:56:17

Jag har tyvärr väldigt få singlar kvar, då jag gjorde av med en massa och sen började jag samla igen.

The StarChief
2011-06-09 @ 22:58:54

Har tyvärr inte många singlar kvar gjorde av med många men har sen börjat köpa några igen.

Men har kvar en del bilder på sådana jag inte har kvar.



Peter Kampf
2011-06-13 @ 15:48:46
URL: http://k-retro.blogspot.com

Singlar rockar hårdast! Snygg samling!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0