Fynd Från Finland

Efter 4 timmars letande i Helsingfors efter nån kul antikaffär hade jag hittat en
med bara en massa krafs och en stängd.
Den stängda såg lite kul ut.



En massa gamla leksaker.

Till sist hittade jag ett bokantikvariat där jag såg några kul tidningar i fönstret
väl inne i affären hittade jag ännu fler men priset låg mellan 3 -9 Euro styck.
Hallå! inte konstigt att hon hade många kvar.
men jag prutade till mig 3 för en tia, Euro alltså.



La Donna Italienskt modemagasin från 1959 med många härliag bilder.
Köpte en från 60 och en från 61 oxå.



Jag köpte en retro pryl oxå i en ny affär men den och lite annat får ni se imorgon.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0