Utflykt Till Höganäs / Mölle via antikaffären.

Då var det dags för årets första utflykt till Mölle och krabbfisketävling.
I mölle badades det friskt av tyska och andra europeiska gäster vid sekelskiftet
så även idag.
Pontiacen hyste 6 fiskare varav 4 badade i dom friska skumande vågorna.
Tyvärr klådde ungdommarna den gamle krabbfiskeexperten men det blåste lite
mycket för att man skulle se bra.

Innan vi kom fram stannade vi till i Skolhusets antikaffär där jag bokat ett par
Bimbo tallrikar.



Många fina saker som vilje följa med oss hem.



Massor med ströare och ett par snygga stakar.



Snygg kanna i härlig gul dekor.



Serietidningar inramade är verkligen snyggt som väggprydnader.

Fick vi då något med oss hem idag.



Jodå ett par bimbotallrikar och några fräcka pajformar.



Ett härligt skivställ fick oxå följa med hem, var skall jag nu ha det hmm.

Det var tyvärr inte bara krabbmatchen jag förlorade utan min mobilteleofon
tappade jag någonstans. letade på alla ställen men det gick ej att hitta.

på vägen hem stannade jag till vid ett par gamla mackar, men det får ni se
imorgon



 
Clinen
2011-06-07 @ 13:48:56
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Häftigt skivställ! Skulle själv behöva ett till mina stora LP. Verkar vara rätt ovanligt. Man ser oftast ställ till singlar tycker jag. Visst kan man ha de stora i dem också men det hade varit roligt med ett av varje ;)



Tråkigt att du tappade mobilen. Sådant är aldrig kul.

The StarChief
2011-06-07 @ 23:28:16
URL: http://starchief.blogg.se/

Ja C det är ovanligt med LP skivställ detta var riktigt snyggt. Ingen telefon har dykt upp ännu.

The StarChief
2011-06-07 @ 23:28:28
URL: http://starchief.blogg.se/

Ja C det är ovanligt med LP skivställ detta var riktigt snyggt. Ingen telefon har dykt upp ännu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0