50-60 tal WANTED, SAKNAS, MISSING, KÖPES,

Här är min nyöppnade kategori där jag kommer att presentera saker vi
jagar, saknar och vill ha och jag kommer även att bjuda in andra bloggkolegor
att lägga in en bild på något speciellt dom letar efter och på det viset
kommer sidan alltid att var aktuell.
Och förhoppningsvis hjälpa till att finna vad man söker

THE STARCHIEF SÖKER

 
 
Till vår DUKAT "Fiesta" service vill vi ha fler av dessa dessert / förättskålar.
är CA 15 cm i diameter.



Vi vill ha ett par extra av den flata stora och sopptallriken samt 10 st
assietter.

RÖRSTRAND BIMBO.



KOPPAR, FAT, TALLRIKAR,




Från Bloggkolegan  LJUVA 50-TAL

Jag letar delar till servisen Prisma från Gustavsberg! Både den grå och den
rosa dekoren är av intresse. Skriv en kommentar i ett blogginlägg om du
kan hjälpa mig att utöka min samling. Tack!

 

http://ljuva50tal.blogspot.com/

Gå till hennes blogg eller lägg en komentar här så vidarbefordrar jag.




TO BE CONTINUED.


Anna
2011-04-22 @ 08:45:31
URL: http://www.ljuva50tal.blogspot.com

Hej! Du får jättegärna lägga ut efterlysning av Prisma här :) Tack för hjälpen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0