60-Tal: FILMTIPS Svenska Floyd

Jag köpte den här tidningen för ett par veckor sedan och gillade
speciellt omlsaget med Lena Granhagen.
Som bla, annat var med i några Hillman Filmer.



Men vad som var kul var inslaget om Svenska Floyd en höjdar film med Lill-
Babs och CarlGustav Lindstedt som boxaren FLOSSE.

Det var flera år sedan jag såg den men jag har ett par filmsekvenser inspelade
bl, annat när Lilla Babs Sjunger "TUFF BRUD" och " SLÅR NOCK OUT "

NU HAR VI TUR DEN KOMMER PÅ TV1 Imorgon kl 13:05 så det är bara att hänga
på TV knappen.





Många härliga scener och inslag i filmen klar sevärd.


edmond
2011-03-07 @ 11:06:15

Småtrevlig film om gangsterväldet inom proffsboxningen. Och Lill-Babs bedårande vacker och dessutom sexig.

The StarChief
2011-03-07 @ 21:57:57
URL: http://starchief.blogg.se/

Ja det är nog så att gangstervärlden lever kvar inom boxningsvärlden.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0