Antik och Samlar Marknad Del 1

Idag var det samlar och antikmarknad i stan så det var trots sen
kväll bara att ta sig upp med tuppen.
När klockan ringde visste jag inte var jag var men jag känd på mig att
vi skulle hitta nåt bra idag.

Här kommer lite bilder från mässan.



Snygga koppar och fat finns i mängder.



Härligt askfat.



PUCK bord-tennis sett med nät och racket.



För bilentusiasterna fans det några prylar, BP kepsar och en liten byggnad som
säkert skulle var till några Dinky Toys.

Här kommer några av våra fynd dom andra får ni se i del 2.



En härlig kakspade.



En jättefräck liten salt och pepppar grupp. svår att motstå.



Några bakelitbestick fick oxå följa med hem.

Clinen
2011-03-14 @ 08:13:02
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Härliga fynd! =)

The StarChief
2011-03-14 @ 21:07:25
URL: http://starchief.blogg.se/

C: Tack för det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0