Campingstol, Kopparfat, Kaffekanna, Pontiac

Tog en runda i stan för att lämna in lite böcker till bokantikvariatet som jag sorterat
ut, tyvärr fick jag dom flesta med mig hem igen, men strax intill låg en liten loppisaffär.

Och det värsta är att jag har sådana där kläder som saker fastnar på när jag går
genom dom här små butikerna fan vet hur det går till men så är det.
Jag tog bara en runda och vips sa hade jag..........



En campingstol i skick som ny........... super fränt till våra kampingset.



En NILSJOHAN "KLARA" konservöppnare.



Ett par superläckra kopparfat från YSTADS Klostermetall.



Har faktist aldrig sett sådana här innan.



Ett par ljusstakar för lite större ljus, dvs vi har för dom mindre oxå om det
nu säger er något.



På väg till bilen passerade jag torget där det var långlördag och några loppis
stånd, tyckte den här snygga kaffekannan passade  hos oss.

så var det som ni ser så fastnade en massa prylar igen suck....

Eftersom jag hyllar året 1951  i år så kan du sitta fint med en pontiac annons från
1951. Härliga linjer.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0