LUX TVÅL

Idag har jag suttit på skolbänken på körskolan för att kunna vara
handledare åt min tösabit när hon nu skall börja lära sig köra bil.
Sen har jag varit ett par vändor till Biltema och köpt avgassystembitar
till vår nya bil (vår 89 Volvo)
Sen har jag legat under den resten av dagen och svetsat, fixat handbroms,
kränghämmare efter denna arbetsdag, som tyvärr inte ändade problemlistan
utan jag får fortsätta, fick jag tvaga mig i duschen 2 timmar och vad är bättre
då än lite LUX TVÅL, Det tyckte man i alla fall 1960.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0