The 50,s och Daisys

På lördag och söndag kör Daisys på NÄSBY i Kristianstad lite jubileum.
Dom kommer att köra servering med Rullskridskor.
Naturligtvi skall undertecknad dit och förhoppningvis skall vi ta upp tråden
med träffar här igen nu när den nya ägaren Jenny Öster tänker satsa på 50-talet igen.
Så vi ser fram emot att jobba med Jenny.

Lör-Sön 10-22.

Se bilden nedan på godingen Jenny som Roller Girl.



Bilden hämtad från Tidningen CITY och tagen av Emma Liedberg som f,ö tyckte
det var trevligt att jag hörde av mig.

Clinen
2011-05-27 @ 19:12:07
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Skrev ett litet sms till dig innan. Vet ej om du fick det?



Jaså ni ska öppna upp där igen? Kul! Synd att man inte får se er i Hessleholm bara. Dit ska vi åka på lördag. =)

Larsson
2011-05-27 @ 19:37:09
URL: http://larsson-larssons.blogspot.com/

Ser farligt ut!? Hett kaffe och hjulbent servitris! Men de kanske har koll?

The StarChief
2011-05-28 @ 00:06:07
URL: http://starchief.blogg.se/

Jodå C jag fick ditt SMS jag ahr inte skrivit av Power ännu beror på vädret. jag är lite fuktkänslig.

Tänkte på dig idag Larsson det var en förbandslåda för räddningstjänsten på tradera




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0