50-tals Skylt

Sådan här fräcka plåtskyltar köpte jag till mina ungar.

Härlig färg och härlgt tema, borde göra susen nu efter vi sett Greese på musicalen.
Kommer osökt ihåg när jag skulle gå på GREESE II och satt på trappan i foajen efter vi köpt biljetter
och såg att konturen av GREESE var en motorcykel. Film 2 skulle altså handla om motorcyklar aarghhhhhh! Det var samma hemska känsla som när jag satt på James Bond, Hennes Majestäts Hemliga Tjänst och förstod efter 30 minuter att Sean Conery inte skulle dyka upp. Den som jag trodde skulle bli mördad, dvs George Lazenby var den nye JB, brrrrr.
Så kan det gå när man inte studerar filmplancherna bättre.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0