Å Så Var det Lyckoslanten

I mina arkiv hittade jag ett Oläst exemplar av Lyckoslanten från 1955. Jag kommer plötsligt ihåg att man själv fick sprätta upp sidorna på 60-talet.
Så här när alla affärer har börjat med julprylar istället för Haloweeeen prylar kan det ju passa med ett julnummer.
Notera att lyckoslanten firade 30 år, de ni.


Alla kommer väl ihåg den hederliga spara och slösa.


För övrigt är alla Haloweenprylar uppe i vårt hus, och idag har spökena och gravhögen åkt upp
på gräsmattan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0