Dagens Garage Fynd.

En av mina drömmar har alltid varit att ha en bensinmack, när den här godingen dök upp på en auktion kunde jag inte låta bli att slå till. Lite renovering så blir den som ny.



En hederlig Briopryl tror jag. Med Premiumsoppa i pumparna.



Här skall det vara en hiss, om någon har bilder på en komplett så skicka dom gärna så jag kan bygga en ny.



Har säkert suttit något på den röda prylen. Har letat efter något kul att ha mina gamla bilar i nu vet jag var dom kan stå.
Någon som vet hur gammal den kan vara ?



Nicke

Ja, jag hade en sådan som liten, så väldigt tidigt 60-tal säger jag.

Cliff
2011-11-07 @ 17:30:59

Japp samma här , jag hade också ett sådant!

Hör av dig så kan jag berätta ngt av hur det såg ut.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0