Helegens Fynd och Opel Kapitän

Här kommer lite bilder på kul prylar och på något vi köpte.



Ett  miniatyrkök som ser riktigt kul ut.



fräcka temuggar från gefle Kanske, Köpte jag inte heller för jag känner att vi har tillräckligt med porslin men om någon vill ha så säg till 120:- styck.



Den här knäckebrödsasken från Jonas kunde jag inte motstå. vi har en gul men eftersom vi funderar på grönt eller gult kök så fick den följa med hem.


 
En hel rulle med hyllpapper kunde jag heller inte motstå, fräckt mönster eler hur

Efter detta besök skulle vi så fatte att beslut om vi skulle köra till hammenhög eller inte men jag hade inte koll på var vi var så jag körde lite vänster och lite höger på vad jag trodde var rätt.
Men till sist fick jag stanna och fråga vid en liten affär i en liten by och vid sidan om affären stod en hderlig gammal Opel kapitän.



såna här ser man inte så ofta längre.

 

Faktist hyfsat fin skick.

När jag väl frågat var vi var och var vi skulle så visade sig att vi var på väg åt helt fel håll.

forts imorgon...........







Cliff
2011-10-12 @ 17:05:06

Det är det som är tjusningen med att köra "lite hit o lite dit"!

Du ser, det är då man hittar de där "GULDkornen" som man missat annars… ;-)

Gittan
2011-10-12 @ 20:37:04
URL: http://www.gittansvardag.blogspot.se

Vilket trevligt litet kök!

Gittan
2011-10-14 @ 20:47:20
URL: http://gittansvardag.blogspot.com

Så sant, så sant bortom allfartsvägen alltså!

Gittan
2011-10-14 @ 20:53:30
URL: http://gittansvardag.blogspot.com

...oops glömde tala om att Elisabeth såg också en likadan vit Opel Kapitän förra veckan i Vilhelmina!Dom finns lite överallt ändå!

The StarChief
2011-10-14 @ 21:39:29

En till kapitän i willhelmina my oh my.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0