Ett Gränsfall

Från Året runt 1966 kommer den bild på en Dammsugare som kan göra volter.
En sån här rackare har jag någonstans men den kommer från årtalen då en massa skumma modeprylar började komma in och slutet på 50-talet var ett faktum.

Men det finns fortfarande lite russin. som denna Volta reklam vet e tusan vad pudeln gör där och vadå Husse...........
Jag kan i och för sig tänka mig att jaga pudeln med sugaren hehe

Clinen
2011-09-06 @ 11:08:28
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Det var mig en ful hund! Hahaha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0