September

Jag nämnde att vi ropade in några fräna plancher. Det var 12 stycken från en gammal skola och med såna där härliga tecknade motiv. Sådana här hängde på väggarna i skolan när man var liten.
Av någon anledning blir jag så glad när man ser dom här gamla bilderna.

Det var en tavla för varje årstid och nu skall vi ha dom hängande i köket och byta varje månad.
Här kommer september.



Jag gissar på 40-talet. Någon annan som vet ?
John DeLorean
2011-09-18 @ 00:46:02

...1979...på hösten!!?

Christin
2011-09-18 @ 17:05:01

Åh så fin! Vilken lyx att kunna byta varje månad.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0