1958 Ford med härlig aura

Även om jag inte är en Ford freak så visst är dom gamla tecknade bilderna
sanslösa. Denna Ford 58 wagon ger en härlig känsla från back then.



lincolncadillac ..Webdetective
2012-04-27 @ 00:00:22

..Men det e ju inte försent o ändra sig! HAHA!

...Pontiac Safaris fanns ju aldrig med fake plast woodtrim på sidorna,, iallafall inte på 50 -talet!

..men kanske svårt för en gammal sjökapten att byta till "rätt" båt!! ..hehe!

The StarChief
2012-04-27 @ 12:50:09

På 70 talet fans det några woodies men det blir nog ingen Dorf för mig. fast jag gillar 58.orna vilka många inte gillar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0